Naar school in de puberteit: een letterlijke brainstorm

Extra toezicht ondermijnt kwaliteit hoger onderwijs

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: leren door reflectie

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis

Naar een duurzame economie; hoe we lerend uit de corona-crisis kunnen komen

Blog naar een duurzame economie

Flexibel onderwijs is niet per definitie slecht onderwijs, in tegendeel

De 5 grootste zorgen van het beroepsonderwijs na corona

Blog scenario's beroepsonderwijs

Governance in het onderwijs richting het einde van de coronacrisis

Governance in het onderwijs richting het einde van de coronacrisis

Hoe lokale uitvindingen in medische apparatuur de Ethiopische gezondheidszorg verbeteren

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: hoe zorg je dat die kracht blijft?

Visie op hoger onderwijs: regionaal in plaats van nationaal

De baas van morgen; Teslime vervangt directeur Eline van der Net bij CINOP

Baas van Morgen: Eline van der Net samen met Teslime

World Economic Forum 2020: in 10 jaar 1 miljard mensen om- en bijscholen

Wat leert ons brein ons over leren?

Drie wetenschappelijk bewezen leerprincipes in het onderwijs

Design thinking en het belang van onderwijskundige expertise

Design thinking blog

Hoe scholen we effectief 120 miljoen mensen om/bij? (binnen drie jaar)

Digitale leerplatforms als totaaloplossing?

WorldSkills 2019: jongeren met een beroepsopleiding kunnen de wereld veranderen

Worldskills 2019 CINOP

Duurzaam leren als sleutel tot een duurzaam Europa?

Duurzaamheid sleutel tot duurzaam Europa CINOP

Modern werkgeverschap: samen zoeken naar het beloningsbeleid van morgen

Teamwork cinop blog

Hoger onderwijs van de toekomst? Richt je op de regio van de toekomst!

Blog hoger onderwijs van de toekomst

Provincie Brabant gaat voor Leven Lang Leren

Blog bestuursakkoord province brabant

Laaggeletterdheid in Nederland: meer mensen bereiken met een aanbod op maat. Hoe dan?

CINOP Levenlangontwikkelen carriere ss

Leren om te blijven leren – De docent als sleutel tot het onderwijs van de toekomst

Leren om te blijven leren blog cinop

Aanpak laaggeletterdheid: wat zijn de kansen?

Lees de reactie van CINOP over de Aanpak laaggeletterdheid

De snelheid van technologische ontwikkelingen; feit of fictie?

Technologische vooruitgang cinopk(1)

Leerbehoeften en technologie; op naar het ‘Netflix-model’?

Artificial intelligence cinop(1)

Nederlands beroepsonderwijs als het onderwijs van de toekomst?

Cinop beroepsonderwijs

Belang van goede kennis-infrastructuur in het (mbo-)onderwijs

Collegas

Stimuleren en borgen van innovatie in je (onderwijs) organisatie

Innovatie

Innoveren vanuit visie: het succes van de Ambachtsacademie

Blog huub ambachtsacademie

Duurzame inzetbaarheid op de arbeidsmarkt van morgen

arbeidsmarktleren CINOP

Trends in het hoger onderwijs binnen Europa

Hoger onderwijs cinop(1)

Flexibel én inclusief onderwijs – kansen voor onderwijsinstellingen

Spiegel op flexibel onderwijs CINOP

De kracht van de regio en internationalisering in het beroepsonderwijs

Europa dlnrs cinop erasmusplus2(1)

Echt zelforganiserende teams floreren door succeservaringen

CINOP gesprek docent leerling