Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: leren door reflectie

Naar een duurzame economie; hoe we lerend uit de corona-crisis kunnen komen

Flexibel onderwijs is niet per definitie slecht onderwijs, in tegendeel

De 5 grootste zorgen van het beroepsonderwijs na corona

Governance in het onderwijs richting het einde van de coronacrisis

Hoe lokale uitvindingen in medische apparatuur de Ethiopische gezondheidszorg verbeteren

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: hoe zorg je dat die kracht blijft?

Visie op hoger onderwijs: regionaal in plaats van nationaal

De baas van morgen; Teslime vervangt directeur Eline van der Net bij CINOP

World Economic Forum 2020: in 10 jaar 1 miljard mensen om- en bijscholen

Wat leert ons brein ons over leren?

Drie wetenschappelijk bewezen leerprincipes in het onderwijs

Design thinking en het belang van onderwijskundige expertise

Hoe scholen we effectief 120 miljoen mensen om/bij? (binnen drie jaar)

Leven Lang Leren: waardecreatie voor organisaties

WorldSkills 2019: jongeren met een beroepsopleiding kunnen de wereld veranderen

Duurzaam leren als sleutel tot een duurzaam Europa?

Modern werkgeverschap: samen zoeken naar het beloningsbeleid van morgen

Hoger onderwijs van de toekomst? Richt je op de regio van de toekomst!

Provincie Brabant gaat voor Leven Lang Leren

Laaggeletterdheid in Nederland: meer mensen bereiken met een aanbod op maat. Hoe dan?

Leren om te blijven leren – De docent als sleutel tot het onderwijs van de toekomst

Aanpak laaggeletterdheid: wat zijn de kansen?

De snelheid van technologische ontwikkelingen; feit of fictie?

Leerbehoeften en technologie; op naar het ‘Netflix-model’?

Nederlands beroepsonderwijs als het onderwijs van de toekomst?

Belang van goede kennis-infrastructuur in het (mbo-)onderwijs

De sleutelrol van HR in de professionalisering van docenten

De waarde van internationalisering voor het mbo

Stimuleren en borgen van innovatie in je (onderwijs) organisatie

Innoveren vanuit visie: het succes van de Ambachtsacademie

Duurzame inzetbaarheid op de arbeidsmarkt van morgen

Universiteiten in 2040: wendbare maatschappelijke ‘hubs’

Trends in het hoger onderwijs binnen Europa

Flexibel én inclusief onderwijs – kansen voor onderwijsinstellingen

De kracht van de regio en internationalisering in het beroepsonderwijs

Echt zelforganiserende teams floreren door succeservaringen