Scholing werkt! Benut de regeling NL leert door!

Haal achterstanden door de coronacrisis snel en met subsidie in

Leren in tijden van COVID-19: online didactische training voor PPS, Indonesië

Beroepsonderwijs bezorgd: online lesgeven vraagt andere rol van docent

Grootste zorgen beroepsonderwijs over stage-/bpv-plekken

(Online) training | Pedagogisch didactisch handelen in afstandsonderwijs

Hebben we meer vrouwen nodig aan de ontwerptafel?

Inhaalprogramma onderwijsachterstanden: zet impact centraal

Leerlingendaling in het VO | Subsidie voor een toekomstplan in de regio

FlexLab: samen werken aan succesfactoren van flexibel onderwijs!

Kwart mbo’ers negatief over keuzedelen in JOB-monitor; wat werkt wèl?

Examinering op orde, nu èn later: hoe pak je dat goed aan?

Hulp voor examencommissies: kwaliteitsborging tijdens de coronacrisis

Versneld bij- en omscholen tijdens en na de coronacrisis – hoe doe je dit?

Kennisclip: studenten stimuleren in online leeromgeving

Webinar Formatief handelen: grip houden op de ontwikkeling van studenten

Waarde en impact van het onderwijs als wapen in de strijd tegen voedseltekorten in Mali

Terugblik: Digitale ontwerptafel over Hybride onderwijs

6 tips om als examencommissie adequaat te blijven handelen

Online training: Verantwoord hanteren van CGI bij (school)examineren

CINOP ondersteunt examencommissies online

Onderwijskundige vragen over online leren? Bel de CINOP Helpdesk

Coronavirus – impact, creatieve oplossingen en hulp

CINOP ondersteunt Nederlandse kandidatuur voor de organisatie van EuroSkills 2024

Leerlingen van de Bossche vakschool op bliksemstage bij CINOP

Eerste diploma’s Ambachtsacademie een feit!

Visie CINOP op Strategische Agenda Hoger Onderwijs ‘Houdbaar voor de toekomst’

CINOP ondersteunt UNESCO UNEVOC bij onderzoek naar gendergelijkheid in beroepsonderwijs

Basisvaardigheden: ons aanbod voor werkgevers, gemeenten en onderwijs

2019 in vogelvlucht: we kijken uit naar 2020!

Het nieuwe ‘Passerelle’-programma is gelanceerd in Benin!

Internationalisering in het mbo

Voortzetting netwerk Breed opleiden Niveau 2

Campagne #NOBULLSHIT voor burgerschapsonderwijs

Project Dwarsverbinden in de Regio

Internationalisering in het mbo wordt volwassen

ECBO start nieuw project: ‘Aan de slag met Diversiteit en Inclusie’

Modernisering en professionalisering van het hoger onderwijs in Mali

De Ghanese raad van Verpleeg- & Verloskunde bezoekt Nederland om meer te weten te komen over digitaal toetsen

Hoe meet je 21ste -eeuwse vaardigheden?

‘Pak je ruimte’ in het mbo – van gepersonaliseerd leren tot examinering

CINOP gaat Politieacademie bijstaan bij het verder ontwikkelen van beroepsprofielen

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor de docent van de toekomst?

KUO-FlexScan helpt flexibiliteit in het kunstonderwijs in kaart te brengen

OMIX op werkbezoek bij CINOP

Onderwijsinstellingen opgelet! Op zoek naar een (aanvullend) studieproject of stage voor je studenten?

Lancering curriculum seksuele opvoeding Benin

Duurzaam inzetbare medewerkers cruciaal voor bedrijven

Week van de alfabetisering: samen werken aan een leven lang ontwikkelen

CINOP expert partner bij vormgeving flexibele onderwijsprogramma’s

Start werving nieuwe ‘IMCoaches’ maatschappelijke diensttijd

CINOP krijgt OKP-tender Nuffic gegund: Duurzame oplossingen in de maritieme en havensector in Bangladesh

CINOP draagt bij aan nieuw UNESCO-UNEVOC BILT-project

Met KOMPAS21 zicht op je talent

Vakwedstrijden krachtig instrument voor professionele ontwikkeling

Eerste Train-de-Trainer KOMPAS21 groot succes

Nederland nummer 1 in inburgering

Praktijkcolleges voor werkplekleren: dat werkt

KOMPAS21: reflectie-instrument voor 21e -eeuwse vaardigheden

Dr. Patricia Brouwer (ECBO) in Expeditieteam Lerarenagenda NRO

Erasmus+ bereikt mijlpaal van 10 miljoen deelnemers

Tweede Kamer neemt maatregelen: maak studeren met een functiebeperking toegankelijker

Expertisecentrum beroepsonderwijs (ECBO) partner in drie nieuwe langlopende onderzoeken

Persbericht: unieke gezamenlijke oproep voor aanpak basisvaardigheden

Download de instrumentkaart aanpak onderwijslogistieke vraagstukken in mbo-teams!

Ambachtsacademie verruimt leeftijd om ambacht te leren

Persoonlijk ontwikkelingsbudget voor iedereen

Online cursus kritisch denken

Herziening Europass voor betere toegankelijkheid en meer inclusie

Nieuw beroepscompetentieprofiel apothekersassistent 2019 ontwikkeld

Project Campus Mali in beeld

CINOP en DUO betrokken bij nieuwe koers Europass

BurgerschapLabs: de winnaars zijn bekend!

Flexibel onderwijs: herkenbare uitdagingen bij Nederlandse onderwijsinstellingen

Flexibilisering Noorderpoort – Inspiratiesessie

Tweede Kamerdebat studeren met een functiebeperking in mbo en hbo

Terugblik CINOP Lentesessie 11 april 2019

Werkbezoek Omix Young Professionals

Beter burgerschap met de BurgerschapLabs

Praktisch hulpmiddel voor ontwikkeling hybride leeromgeving

Samenwerking CINOP en Marian Janssen bij werving Nederlandstalige laaggeletterden (NT1’ers)

CINOP in beeld | BurgerschapLabs

CINOP ontwikkelt programma maatschappelijke diensttijd IMC Weekendschool

Resultaten nationale peiling flexibel onderwijs

Eerste Landelijke Benchmark FlexScan

CINOP lanceert vijfde partnerschap tussen ECBO en practoraten